Samsung Galaxy S1 i9000 szerviz

Samsung Galaxy S1 i9000 szerviz – alkatrész csere

Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott.  A következő Samsung Galaxy S Advance i9070 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.

 

Galaxy S1 i9000  Kijelző csere

A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.

Megoldásaink:

    • Samsung Galaxy S1 i9000 LCD kijelző csere

      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

         Galaxy S1 i9000 Akkumulátor csere

      A Samsung Galaxy S1 i9100 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is.
      Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
      Garancia 6 hónap

      Szoftverezés:

      Szoftveres visszaállítás:

      Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.

      A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.

      A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk  a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.

      Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.

      Szoftverfrissítés

      A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.

      Előfordulhat, hogy a készülék a  hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.

      További Samsung Galaxy S1 i9000 szerviz szolgáltatásaink: Adatmentés, Karbantartás, Tisztítás (ultrahangos tisztítás), Tanácsadás

      Hasznos információk: Samsung

      Vissza…