Samsung Galaxy J5 szerviz – alkatrész csere
Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott. A következő Samsung Galaxy J5 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.
Galaxy J5 (2015) Érintőüveg és Kijelző csere
A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.
Megoldásaink:
-
- Samsung Galaxy Galaxy J5 (2015) érintőüveg és kijelző csere
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap
- Samsung Galaxy Galaxy J5 (2015) érintőüveg és kijelző csere
Galaxy J5 (2015) akkumulátor csere
A Samsung Galaxy J5 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is!
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc.
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) töltőcsatlakozó szalagkábel csere
A Samsung Galaxy J5 töltőcsatlakozó szalagkábel cseréje esedékes lehet, ha a készülék töltésfelvétele nehézkessé, lassabbá válik vagy esetleg egyáltalán nem vesz fel töltést. A meghibásodást okozhatja korrodálódás, a vízzel való érintkezés vagy különböző mechanikai sérülés.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra.
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) hátlapi kamera csere
A Samsung Galaxy J5 hátlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, rosszul fókuszál vagy a kamera által készített képek homályosak illetve a képen foltok, hibás részek találhatók.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) előlapi kamera csere
A Samsung Galaxy J5 előlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, homályos képet készít vagy a kamera által készített képen foltok, hibás részek találhatók. Az előlapi kamera működését befolyásolhatja a hátlapi kamera és fordítva is.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) csengő hangszóró csere
A Samsung Galaxy J5 (2015) csengő hangszóró és jack csatlakozó cserére szorul, amennyiben a hangszóró nem ad ki csengőhangot illetve a kihangosított funkcióban is néma marad.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) beszéd hangszóró csere
A Samsung Galaxy J5 beszéd hangszóró cserét igényel, ha telefonhívásnál nem halljuk a vonal másik végén lévő felet vagy csak nagyon halkan, kihangosításkor viszont az alsó hangszóró működőképes.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) home gomb csere
A Samsung Galaxy J5 home gomb cserére szorul, amennyiben a készülék használatakor a gomb nem működik megfelelően. A rossz működés folyadék bekerüléséből származó oxidáció vagy használatból eredő kopás következménye is lehet.
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) bekapcsoló gomb szalagkábel csere
A Samsung Galaxy A5 bekapcsoló gomb meghibásodása esetén nem lehet lezárni a készüléket, gyakran azt érezni nyomáskor, mintha be lenne esve a gomb illetve, telefonáláskor a készüléket fülünkhöz közelítve az nem sötétedik el. Ebben az esetben a bekapcsoló gomb szalagkábelt kell kicserélni.
Javítás várható ideje: 50-60 perc.
Garancia 6 hónap
Galaxy J5 (2015) fülhallgató jack csatlakozó csere
A Samsung Galaxy J5 fülhallgató jack csatlakozó csere szükséges, ha a csatlakozó nedvesség hatására rozsdásodik vagy mechanikai hatásra meghibásodik. Ebben az esetben nem létesül kapcsolat a fülhallgató kábel és a jack aljzat között.
Szoftverezés:
Szoftveres visszaállítás:
Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.
A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.
A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.
Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.
Szoftverfrissítés
A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.
Előfordulhat, hogy a készülék a hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.