Samsung Galaxy J5 szerviz

Samsung Galaxy J5 szerviz – alkatrész csere

Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott.  A következő Samsung Galaxy J5 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.

Galaxy J5 (2015) Érintőüveg és Kijelző csere

A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.

Megoldásaink:

    • Samsung Galaxy Galaxy J5 (2015)  érintőüveg és kijelző csere

      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) akkumulátor csere

A Samsung Galaxy J5 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is!
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) töltőcsatlakozó szalagkábel csere

A Samsung Galaxy J5 töltőcsatlakozó szalagkábel cseréje esedékes lehet, ha a készülék töltésfelvétele nehézkessé, lassabbá válik vagy esetleg egyáltalán nem vesz fel töltést.  A meghibásodást okozhatja korrodálódás, a vízzel való érintkezés vagy különböző mechanikai sérülés.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra.
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) hátlapi kamera csere

A Samsung Galaxy J5 hátlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, rosszul fókuszál vagy a kamera által készített képek homályosak illetve a képen foltok, hibás részek találhatók.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) előlapi kamera csere

A Samsung Galaxy J5 előlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, homályos képet készít vagy a kamera által készített képen foltok, hibás részek találhatók. Az előlapi kamera működését befolyásolhatja a hátlapi kamera és fordítva is.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) csengő hangszóró csere

A Samsung Galaxy J5 (2015) csengő hangszóró és jack csatlakozó cserére szorul, amennyiben a hangszóró nem ad ki csengőhangot illetve a kihangosított funkcióban is néma marad.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) beszéd hangszóró csere

A Samsung Galaxy J5 beszéd hangszóró cserét igényel, ha telefonhívásnál nem halljuk a vonal másik végén lévő felet vagy csak nagyon halkan, kihangosításkor viszont az alsó hangszóró működőképes.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) home gomb csere

A Samsung Galaxy J5 home gomb cserére szorul, amennyiben a készülék használatakor a gomb nem működik megfelelően. A rossz működés folyadék bekerüléséből származó oxidáció vagy használatból eredő kopás következménye is lehet.
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) bekapcsoló gomb szalagkábel csere

A Samsung Galaxy A5 bekapcsoló gomb meghibásodása esetén nem lehet lezárni a készüléket, gyakran azt érezni nyomáskor, mintha be lenne esve a gomb illetve, telefonáláskor a készüléket fülünkhöz közelítve az nem sötétedik el. Ebben az esetben a bekapcsoló gomb szalagkábelt kell kicserélni.
Javítás várható ideje: 50-60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy J5 (2015) fülhallgató jack csatlakozó csere

A Samsung Galaxy J5 fülhallgató jack csatlakozó csere szükséges, ha a csatlakozó nedvesség hatására rozsdásodik vagy mechanikai hatásra meghibásodik.  Ebben az esetben nem létesül kapcsolat a fülhallgató kábel és a jack aljzat között.

Szoftverezés:

Szoftveres visszaállítás:

Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.

A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.

A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk  a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.

Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.

Szoftverfrissítés

A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.

Előfordulhat, hogy a készülék a  hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.

További Samsung Galaxy J5 szerviz szolgáltatásaink: Adatmentés, Karbantartás, Tisztítás (ultrahangos tisztítás), Tanácsadás

Hasznos információk: Samsung

Vissza…