Samsung szerviz futár

Samsung szerviz futár szolgáltatásaink

Samsung szerviz futár az ország egész területénTisztelt Érdeklődő! Amennyiben már járt az Atlantis Samsung szervizben vagy hallott rólunk, megbízik bennünk és nem személyesen szeretné behozni hibás készülékét hozzánk, akkor igénybe veheti új Samsung szerviz futár szolgáltatásunkat, mely Budapest összes kerületére vonatkozik és az ország bármely pontjáról kereshet bennünket.

Szervizünk: Samsung Galaxy A, Samsung Galaxy Ace, Samsung Galaxy Alpha, Samsung Galaxy J, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S sorozatú telefonok javítását vállalja rövid határidővel. Felhasznált alkatrészeink a gyári alkatrészekkel egyező minőségűek és 6 hónap garanciát vállalunk rájuk a javított készülékek gyári számának rögzítése alapján.

Az Samsung szerviz futár igénybevételéhez kérjük hívjon elérhetőségünk valamelyikén vagy töltse ki a szerviz bejelentőt. Munkatársaink bármikor készséggel állnak rendelkezésére személyesen, telefonon vagy online kapcsolat felvétellel! Szolgáltatásunk saját vagy DPD futárszolgálattal történik annak függvényében, hogy honnan keres bennünket.

Saját futárunk Budapesten belül 2000 Ft-ért, a DPD futárszolgálat országszerte 3000 Ft-ért háztól-házig megy a hibás Samsung telefon készülékért és a megjavított készüléket vissza is szállítja . Ezt a szolgáltatást mindenkinek ajánljuk, akinek nincs elég ideje behozni készülékét szervizünkbe vagy kényelmi szempontból, illetve a nagyobb távolság miatt kényelmesebb átadni a készüléket futárunknak.

Samsung szerviz futár szolgáltatás DPD-vel

Samsung szerviz futár bejelentő

Rövid határidővel háztól házig!

  1. A Samsung szerviz futár megrendeléséhez töltse ki a szerviz bejelentőt vagy hívjon telefonon bennünket.
  2. Munkatársunk felveszi önnel a kapcsolatot telefonon vagy email-ben.
  3. Budapest esetén: A megbeszélt időpontban futárunk elhozza a hibás készüléket. Vidéki megkeresés esetén, aznap megrendeljük a DPD futárt, aki a bejelentéstől számított 1 – 2 munkanapon belül elhozza a gondosan becsomagolt készüléket. Csak magát a készüléket küldje el, további tartozékokra nincs szükség.
  4. A beérkezett készüléket bevizsgáljuk, majd  telefonon ismertetjük a pontos javítási költséget.
  5. Amennyiben elfogadja az árajánlatunkat, elvégezzük a javítást, majd visszaküldjük a készüléket a kívánt címre.
  6. Ha nem javítható a készülék vagy nem fogadja el az árajánlatunkat, kizárólag csak a szállítási díjat számítjuk fel.
  7. Fizetni a készülék átvételekor tud a futárnak.
Nyitvatartás: Hétfő – Péntek: 9.00 – 17.00
Tel: +36 (20) 535-0053      +36 (1) 201-2578