Samsung Galaxy Note 5 szerviz – alkatrész csere
Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott. A következő Samsung Galaxy Note 5 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.
Galaxy Note 5 Érintőüveg és Kijelző csere
A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.
Megoldásaink:
-
- Samsung Galaxy Note 5 érintőüveg és kijelző csere
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap
- Samsung Galaxy Note 5 érintőüveg és kijelző csere
Galaxy Note 5 akkumulátor csere
A Samsung Galaxy Note 5 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is!
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc.
Garancia 6 hónap
Galaxy Note 5 hátlap csere
A Samsung Galaxy Note 5 hátlapja leesés, ütés következtében eltörhet, elhajolhat vagy a felületén karcok, repedések jelenhetnek meg. A megrongálódott hátlap hibás működést eredményezhet, befolyásolhatja a hátlapi kamerával készített képek minőségét és esztétikailag is csúnya.
Javítás várható ideje: 2-3 óra
Garancia 6 hónap
Szoftverezés:
Szoftveres visszaállítás:
Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.
A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.
A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.
Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.
Szoftverfrissítés
A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.
Előfordulhat, hogy a készülék a hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.