Samsung Galaxy Ace GT-S5830 szerviz – alkatrész csere
Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott. A következő Samsung Galaxy Ace GT-S5830 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.
Galaxy Ace GT – S5830 Érintőüveg és Kijelző csere
A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.
Megoldásaink:
-
- Samsung Galaxy Ace GT – S5830 érintőüveg csere
- Samsung Galaxy Ace GT – S5830 LCD kijelző csere
- Samsung Galaxy Ace GT – S5830 érintőüveg és kijelző csere
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap
Galaxy Ace GT – S5830 Akkumulátor csere
A Samsung Galaxy Ace GT-S5830 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is.
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc
Garancia 6 hónap
Galaxy Ace GT – S5830 Hátsó kamera csere
A Samsung Galaxy Ace GT-S5830 hátsó kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, rosszul fókuszál vagy a kamera által készített képek homályosak illetve a képen foltok, hibás részek találhatók.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap
Szoftverezés:
Szoftveres visszaállítás:
Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.
A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.
A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.
Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.
Szoftverfrissítés
A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.
Előfordulhat, hogy a készülék a hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.