Samsung Galaxy S3 szerviz

Samsung Galaxy S3 szerviz – alkatrész csere

Az Atlantis Samsung szerviz Galaxy részlege a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott.  A következő Samsung Galaxy S3 szerviz szolgáltatásokkal várjuk ügyfeleinket.

Galaxy S3 Érintőüveg és Kijelző csere

A kijelző cseréje megoldást nyújt, ha a készülék érintője összetört, megrepedt, karcos vagy az előlapi kamerával készített képek homályosak. Érintő és kijelző csere szükséges abban az esetben is, ha a kép foltos, pixelhibás, csíkos, vagy egyszerűen nem reagál megfelelően az érintésre.

Megoldásaink:

    • Samsung Galaxy S3 érintőüveg és kijelző csere
      Javítás várható ideje: 2 -3 óra
      Garancia 6 hónap

Galaxy S3 akkumulátor csere

A Samsung Galaxy S3 akkumulátor csere akkor szükséges, ha a készülék töltőkábel segítségével bekapcsol, majd annak lecsatlakoztatásakor a telefon kikapcsol vagy ha nagyon gyorsan merül, illetve nem töltődik fel. A meghibásodott akkumulátor felpúposodhat és tönkreteheti a készülék kijelzőjét, belső alkatrészeit is!
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 hátlap csere

A Samsung Galaxy S3 hátlapja leesés, ütés következtében eltörhet, elhajolhat vagy a felületén karcok, repedések jelenhetnek meg. A megrongálódott hátlap hibás működést eredményezhet, befolyásolhatja a hátlapi kamerával készített képek minőségét és esztétikailag is csúnya.
Javítás várható ideje: 2-3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 töltőcsatlakozó csere

A Samsung Galaxy S3 töltőcsatlakozó pára vagy beázás következtében oxidálódhat, esetleg zárlatot okozhat a töltővel való csatlakozás közben. Külső behatás következményeként a csatlakozó széle sérülhet vagy eltörhet. A Samsung Galaxy S3 töltőcsatlakozó cseréje esedékes, ha a készülék töltésfelvétele nehézkessé, lassúvá válik vagy esetleg egyáltalán nem vesz fel töltést.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra.
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 hátlapi kamera csere

A Samsung Galaxy S3 hátlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, rosszul fókuszál vagy a kamera által készített képek homályosak illetve a képen foltok, hibás részek találhatók.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 előlapi kamera csere

A Samsung Galaxy S3 előlapi kamera csere szükséges, amikor a kamera nem működik, homályos képet készít vagy a kamera által készített képen foltok, hibás részek találhatók. Az előlapi kamera meghibásodásakor a közelség- és a fényérzékelő modul is funkcióját veszítheti.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 csengő hangszóró és jack csatlakozó csere

A Samsung Galaxy S3 csengő hangszóró és jack csatlakozó cserére szorul, amennyiben a hangszóró nem ad ki csengőhangot illetve a kihangosított funkcióban is néma marad. A jack csatlakozó a fülhallgató megfelelő működéséért felelős. Hibás működése esetén szintén csere szükséges.
Javítás várható ideje: 2 – 3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 beszéd hangszóró csere

A Samsung Galaxy S3 beszéd hangszóró cserét igényel, ha telefonhívásnál nem halljuk a túloldali felet, kihangosításkor viszont az alsó hangszóró működőképes.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 középső műanyag keret csere

A Samsung Galaxy S3 középső műanyag kerete leesés következtében sérülhet, vetemedhet vagy berepedhet. A sérült keret nem csak esztétikailag nem szép, de akár veszélyeztetheti a készülék megfelelő működését is. Ebben az esetben a keret csere szükséges.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 home gomb csere

A Samsung Galaxy S3 home gomb cserére szorul, amennyiben használatakor nem- vagy csak nagyon erős nyomásra reagál. Ez folyadék bekerüléséből származó oxidáció vagy használatból eredő kopás következménye lehet.
Javítás várható ideje: 50 – 60 perc.
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 rezgőmotor csere

A Samsung Galaxy S3 rezgőmotor cserére szorul, ha a készülék a beállítások ellenére nem vibrál híváskor, értesítéskor. A rezgőmotor mechanikai behatások miatt szokott tönkre menni.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 mikrofon csere

A Samsung Galaxy S3 mikrofon szolgáltatja a hangot telefonbeszélgetéskor, veszi fel a hangot diktáláskor, hangemlékeztetőkhöz, stb. A mikrofon hibájának egyik oka, hogy szoftveres  hiba miatt a készülék telefonáláskor nem továbbít vagy nem is vesz fel hangot. Ez a probléma egyszerűen orvosolható szoftveresen. Ha a mikrofon mechanikai sérülés, leejtés következtében nem működik, akkor mikrofon csere szükséges.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 hangerő szabályozó szalagkábel csere

A Samsung Galaxy S3 hangerő szabályozó szalagkábel csere szükséges, amikor a készüléket nem lehet felhangosítani vagy lehalkítani. A hibát valószínűleg mechanikai behatásra a szalagkábel sérülése, szakadása okozza.
Javítás várható ideje: 2 -3 óra
Garancia 6 hónap

Galaxy S3 kijelző keret csere

A Samsung Galaxy S3 kilelző keret csere szükséges, amikor főként mechanikai sérülés következtében reped vagy törik el a keret. Ez az alkatrész is felelős a Galaxy S3 kijelző megfelelő működéséért, így a kijelző keret hibája esetén a képernyő funkcionalitása is megszűnhet.
Javítás várható ideje: 1 nap
Garancia 6 hónap

Szoftverezés:

Szoftveres visszaállítás:

Szoftveres visszaállítás során számítógépre kell csatlakoztatni a készüléket. A Samsungnak is külön van egy erre specializálódott programja, amit adott esetben használni kell. Szoftveres visszaállításkor minden adat letörlődik a készülékről, ezért biztonsági mentést célszerű kérni.

A biztonsági mentés során a készüléken található adatokat, képeket, jegyzeteket, stb. lementjük a telefonról.

A szoftveres visszaállítás befejezése után az adatokat visszamásoljuk  a telefonra, így a készülék újra tartalmazni fogja az összes eddigi adatot.

Abban az esetben, ha a probléma nem oldódik meg, akkor lehet, hogy az ok egy alkalmazás helytelen beállításából adódik. Az adatok visszamentésekor automatikusan ez a beállítás is visszakerül az új rendszerbe, amely a problémát generálja. Ekkor pontosan meg kell határozni a hiba okát, majd egyesével és különböző programok segítségével kell átmenteni az adatokat.

Szoftverfrissítés

A szoftverfrissítés leggyakoribb oka, a különböző operációs rendszerekhez kiadott kisebb-nagyobb frissítések telepítése.

Előfordulhat, hogy a készülék a  hosszú használat során lelassul vagy különböző alkalmazások közben lefagy, kikapcsol. Ilyenkor a szoftverfrissítés megoldhatja a problémát és a készülék újra a régi gyorsaságával működik tovább.

További Samsung Galaxy S3 szerviz szolgáltatásaink: Adatmentés, Karbantartás, Tisztítás (ultrahangos tisztítás), Tanácsadás

Hasznos információk: Samsung

Vissza…