Samsung szerviz szolgáltatásaink
Samsung Galaxy A, Samsung Galaxy Note, Samsung Galaxy S valamint Samsung Galaxy Fold sorozat tagjainak javítását vállaljuk Samsung szerviz részlegünkben.
Samsung Galaxy A szerviz
Samsung Galaxy Note szerviz
Samsung Galaxy S szerviz
Samsung Galaxy Fold szerviz
Az Atlantis Samsung szerviz a hibás, már nem garanciális készülékek javítására specializálódott. Bármilyen típusú Galaxy készüléket gyorsan, szakszerűen javítunk 6 hónapos garanciával. Szakmai tapasztalatunk mellett versenyképes árakkal és minőségi kiszolgálással várjuk meglévő és új Ügyfeleinket! A törött vagy hibásan működő esetleg egyáltalán nem működő készülékek javítása, alkatrész cseréje mellett szoftveres segítséget is nyújtunk android rendszerek használatával kapcsolatban, a mobil készülék használatának alapjaitól kezdve akár az összetett rendszer integrációs feladatokig is. Ügyfeleink leggyakrabban a kijelző és hátlap, valamint az akkumulátor cseréjének igényével keresik fel Samsung szervizünket. Az Galaxy készülékek javításához szükséges raktárkészlettel rendelkezünk, így a legtöbb javítás a bonyolultabb esetek kivételével szervizünkben kényelmes körülmények között megvárható. Kívánság szerint természetesen biztonsági mentést is készítünk a leadott eszközről még a javítás előtt, hogy biztosítsuk a lehetőségét annak, hogy ugyanott folytassa az eszköz használatát ahol abbahagyta. Honlapunkat és szolgáltatásainkat folyamatosan fejlesztjük ügyfeleink visszajelzéseit is figyelembe véve.
Samsung szerviz futár szolgáltatás
Gyakori kérdések
Miért jó választás az Atlantis Samsung telefon szerviz?
Gyorsak vagyunk, pontosak, minőségi alkatrészekkel dolgozunk és minden javított készüléket szükség szerint tesztelünk. A rossz készüléket nem küldjük tovább, helyben javítjuk: így az első perctől szakértő kezekbe kerül a készülék. Dinamikusan fejlesztjük szolgáltatásainkat, ügyfeleink érdekét tartva szem előtt. Szakmai tapasztalatunknak köszönhetően szervizünk nem csak a Samsung Galaxy termékek javítását, hanem azok szoftveres támogatását is vállalja.
Mennyi idő alatt készül el egy hibás készülék?
A legtöbb javítást készletről 1-2 órán belül el tudjuk végezni. A szerviz terheltsége miatt vagy speciális problémák esetén elképzelhető a hosszabb várakozási idő is, de mindig szem előtt tartjuk ügyfeleink igényeit.
Mennyi garancia van a javításra?
Minden beszerelt alkatrészre 6 hónap garanciát adunk.
A Samsung Galaxy készülékem nagyon gyorsan lemerül. Mi lehet az oka?
Egy Samsung Galaxy készülék átlagos használat mellett nagyjából egy napot üzemel a teljes feltöltést követően. Természetesen a GPS használata, a vaku vagy más processzorigényes művelet szintén gyorsan merítheti az készüléket. A szoftveres optimalizáció mellett érdemes a telefon korát is figyelembe venni. Szervizünkben ingyenesen felmérjük a samsung Galaxy készülék akkumulátorának állapotát! Szükség esetén pedig cseréljük az alkatrészt.
Vízbe esett / nedvesség érte a Samsung Galaxy készülékem. Mit tegyek?
Legyen bármelyik Samsung Galaxy termék: ha nedvesség érte, azonnal ki kell kapcsolni! A vízbe került készülékek szétszedéséhez szükséges eszközök ritkán állnak rendelkezésre az adott pillanatban, ezért mielőbb ajánlott a terméket a szervizbe eljuttatni. Ha ez nem megoldható, akkor sajnos megvan az esély arra, hogy a folyadék megrongálja az érzékeny belső alkatrészeket.
Gondjaim vannak a Samsung Cloud használatával. Kihez fordulhatok a kérdéseimmel?
Ha nehezen barátkozik meg a Samsung Cloud működésével, bátran forduljon hozzánk! A Samsung Cloud használata segítségére lesz abban, hogy bármely eszközt is használja, ugyanaz a levelezés, címlista, naptárbejegyzés vagy dokumentum jelenjen meg a képernyőjén.